قویترین و موثرترین چربی سوز طبیعی

چهارشنبه 8 شهريور 1396
17:02
اسماعیل

قویترین و موثرترین چربی سوز طبیعی

دانه های قهوه بدلیل تلخی زیاد ، باید تفت داده و برشته شوند تا تلخی خود را از دست بدهد اما غافل از اینکه دانه های سبز قهوه شامل ماده ای موثر بنام اسید کلروژنیک است . این ماده بطور معجزه آسائی موجب چربی سوزی، کاهش اشتها، اثر سریع، کاهنده وزن، بالابردن سطح انرژی روزانه ، با کمترین عارضه است .

اسید کلروژنیک مصرف کالری از ذخایر چربی را اسان کرده، به میزان 45% از جذب چربی غذا جلوگیری می کند، موجب ازاد سازی آنزیم G6P می شود (این انزیم تعادل قند خون را سبب می شود ) به همین جهت افراد دیابتی هم میتوانند از این مکمل استفاده کنند، این ماده دارای اثر انتی اکسیدانی قوی هم می باشد. در جدیدترین تحقیقات بعمل آمده در آمریکا، به افراد با ورزش عادی و بدون رژیم ، مصرف 12 هفته ای قهوه سبز موجب کاهش حدود 6 کیلو از وزن چربی بدن شده ، قهوه سبز موجب جدا شدن و سوزاندن چربی های داخل کبد شده و بنابراین می تواند درمان جدیدی برای کبد چرب باشد. قهوه سبز همچنین دارای مقادیری از کافئین هم می باشد به همین دلیل افرادی که به کافئین حساسیت دارند در مصرف قهوه سبز باید احتیاط کنند.

مصرف قرص قهوه سبز :

2 الی 10گرم (از مقدار کم شروع کنید) قهوه سبز را در یک لیوان آب داغ برای یک ساعت به حالت دم کردنی آماده و بعد از صاف کردن دو بار در روز (هر بار نصف لیوان) قبل غذا میل شود .

مطالب مرتبط :



[ بازدید : 326 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ جهت آموزش روش های کسب درآمد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه اولیه و کاملاً رایگان طراحی شده است
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کارهای اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]