مکمل های مجاز برای افزودن به قهوه سبز در طول رژیم غذایی

چهارشنبه 8 شهريور 1396
17:56
اسماعیل

انواع مکمل های مجاز برای افزودن به قهوه سبز در طول دوران رژیم غذایی:

میخک، دارچین و سایر ادویه جات، نه تنها درتغییر طعم و مزه ی قهوه سیز موثر هستند، بلکه اضافه کردن این ادویه جات سرعت سوخت و ساز در بدن را بالاتر می برد در نتیجه از دست دادن وزن بیشتر، به دلیل تجزیه چربی ها آسان تر خواهد شد. بسیاری از مردم با این واقعیت که ادویه دارچین برای کاهش وزن، بسیار عالی است، آشنا هستند، شما هم می توانید از تاثیر دارچین بر لاغری مطمئن باشید. بنابراین، با استفاده از دارچین، به منظور تغییر طعم و مزه قهوه سبز، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، و اثر نوشیدنی را دو برابر کنید.

همچنین، به قهوه سبز می توانید برش های لیمو و یا پرتقال و یا هر میوه دیگر از خانواده مرکبات اضافه کنید. علاوه بر این ها، از یک گریپ فروت بزرگ و رسیده نیز برای تغییر طعم و مزه آن می توانید استفاده کنید.

شما می توانید برای خوشمزه کردن طعم قهوه سبز، مقدار بیشتری از این میوه ها و ادویه جات را به آن اضافه کنید. در این صورت هم می توانید از خاصیت قهوه ی سبز برای کاهش وزن خود بهره ببرید. همچنین، با این کار به فانتزی شدن فرایند تهیه ی قهوه که سرگرم کننده و جالب است، هم کمک خواهید کرد. به یاد داشته باشید که میوه های خانواده مرکبات متابولیسم بدن را بالا می برند.

زنجبیل از جمله موادی است که به تنهایی منجر به کاهش وزن بدن می شود، شما می توانید اثر سریع تری را برای لاغری با ترکیبی از قهوه و زنجبیل بدست آورید. همچنین، این نوشیدنی، دارای طعم دلپذیر و غیر معمول است. اکثر ما در مورد چای زنجیل، بسیار شنیده ایم، اما خوب است بدانید که این چای با قهوه متناسب تر است. با توجه به اینکه زنجبیل طعم و مزه خاص خود را دارد، باعث غنی سازی قهوه سبز شده و طعم و مزه نوشیدنی را برای مهمانی های لوکس، تجملی تر نشان می دهد. قهوه ی سبز و تازه، یک نوشیدنی بسیار لذیذ است. شما می توانید یک لیوان از این نوشیدنی را قبل از ورزش بنوشند. اگر شما یک جلسه مهم یا یک روز پرکار دارید، قهوه سبز همراه با فلفل سیاه به شما کمک خواهد کرد تا تمام روز بانشاط باشید.


مطالب مرتبط :


[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ جهت آموزش روش های کسب درآمد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه اولیه و کاملاً رایگان طراحی شده است
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کارهای اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]