معجزه لاغری با کلروژنیک اسید

چهارشنبه 8 شهريور 1396
15:26
اسماعیل

معجزه لاغری با کلروژنیک اسید

همه به دنبال مواد و محصولاتی هستند که باعث کاهش حجم چربی بدن می شود برخی سرکه سیب را پیشنهاد می کنند و برخی بادمجان، برخی نیز قهوه سبز و مانند این ها را پیشنهاد می دهند.

سرکه سیب کدر و مات و غیر پاستوریزه خواص بسیار بیشتری از نوع تصویه شده و براق دارد.

قهوه سبز در حقیقت همان قهوه معمولی است که بو داده نشده است و رنگ سبز آن به همین دلیل است. قهوه سبز، آن طعم آشنای قهوه را ندارد و بیشتر به یک نوشیدنی گیاهی شبیه است . قهوه سبز به نسبت قهوه معمولی از کافئین کمتری تشکیل شده است و در حدود 20 درصد قهوه معمولی کافئین دارد؛ درنتیجه بسیاری از عوارض ناشی از کافئین در آن کمتر می باشد.

آری همه این مواد می تواند در لاغری موثر باشد اما هیچ کس هنوز نتوانسته به این موضوع دقیقا اشاره نماید که چرا این مواد موجب کاهش چربی بدن می شوند. آیا می دانید همه این مواد نام برده در بالا که همگی در لاغر شدن و از دست دادن وزن بدن موثر هستند در یک ماده مشترک اند. آن ماده چیزی نیست جز کلروژنیک اسید. برخی مطالعات نشان می دهد مصرف کلروژنیک اسید باعث کاهش جذب کربوهیدرات از دستگاه گوارش انسان شده و در نتیجه، قند خون و انسولین پایه را کاهش می دهد. در واقع، مصرف قهوه سبز، مانند داشتن یک رژیم لاغری با مقدار کربوهیدرات پایین است.

مطالعات بر روی موش و موش صحرایی نشان داده اند که اسید کلروژنیک (اسید موجود در دانه های قهوه سبز) می تواند وزن بدن را کاهش دهد. در واقع، کلروژنیک اسید موجب کاهش چربی جذب شده از رژیم غذایی، کاهش چربی های ذخیره شده در کبد و بهبود عملکرد هورمون آدیپونکتین برای سوزاندن چربی می شود. همچنین، این مطالعات نشان داده است که مصرف دانه های قهوه سبز به شدت سطح کلسترول و تریگلیسیرید در بدن را بهبود می بخشد. وجود کلسترول و تریگلیسیرید بالا در بدن، از عوامل خطرناک و مهم برای بیماری های قلبی می باشد.

در نهایت، می توان گفت قهوه سبز منجر به مهار افزایش وزن در حیوانات می شود. این ممکن است به دلیل کاهش جذب کربوهیدرات موجود در رژیم غذایی و یا از طریق برخی مکانیزم های دیگر باشد.

مطالب و لینک های مرتبط با موضوع :

مکمل های مجاز برای افزودن به قهوه سبز در طول رژیم غذایی


[ بازدید : 324 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ جهت آموزش روش های کسب درآمد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه اولیه و کاملاً رایگان طراحی شده است
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کارهای اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]